Volgende week valt het Handbal Inside Magazine op de deurmat. In de editorial van het blad spreekt redactielid Stijn Steenhuis over de toekomst van het nieuwsplatform.
“Een enerverend eerste jaar van Handbal Inside zit erop. Twaalf maanden waarin we als nieuwsplatform een lekker plekje hebben gevonden op het even heerlijke internet”, vertelt Steenhuis. “Meeliftend op het succes van de Oranjedames hebben we een groot aantal handbalfans mogen verwelkomen op Facebook, Twitter, YouTube en Instragram”.
Toverwoord
Het redactielid geeft een inkijkje in het nieuwe jaar van Handbal Inside. “In het nieuwe kalenderjaar is ‘verbeteren’ het toverwoord”, verklapt Steenhuis. “Waar we het afgelopen jaar een positie hebben in genomen, staat 2017 in teken van groei. Het magazine is één van de voorbeelden. Net als de nationale damesploeg dromen wij van veel meer!”
“In het huidige internettijdperk is heel veel mogelijk”
Daar is volgens de schrijver, zelf namens het Drentse HVC actief in de hoofdklasse A, meer voor nodig dan alleen dagelijks nieuws. “Wekelijks passeren tijdens redactiemomenten de meest wilde en gave ideeën de revue. Want in het huidige internettijdperk is heel veel mogelijk. Tussen idee en daadwerkelijke uitvoering zit veel energie, tijd, een beetje geld en vooral een uitdaging. In het nieuwe jaar willen wij vooruit met Handbal Inside!”
Bedrijfsvoering
“Daar komt een stukje bedrijfsvoering bij kijken”, besluit Steenhuis. “Waar we in december 2015 in de wereld van de handbalverslaggeving zijn gesprongen, dompelen we ons steeds vaker onder in de onbekende wereld van de commercie. En daarnaast tikken we op onze vrije avond met alle liefde een heerlijk artikel.”
De tweede editie van Handbal inside Magazine valt volgende week op de deurmat. Nog geen lid? Aanmelden kan hier!